[ad_1]
هفته گذشته ، اتحادیه معلمان بوستون (BTU) با سرپرست مدارس دولتی در بوستون (BPS) به تفاهم نامه (MOA) رسید و زمینه بازگشت هزاران دانش آموز به کلاسهای خصوصی در هفته های آینده را فراهم کرد. این توافق دو روز قبل از شرکت BTS در اعتراض جعلی روز مقاومت در هفته گذشته با هدف جلب نظر بایدن و حزب دموکرات منعقد شد.
BTU در 10 ژانویه MOA را تبلیغ كرد و گفت: “پروتكل های كلیدی بهداشت ، ایمنی و كاركنان را برای بازسازی در آینده تمام ساختمان های مدرسه تا پایان سال تحصیلی گسترش می دهد.” این ادعاهای دروغین در مواجهه با درک فعلی دانشمندان از ویروس COVID-19 وجود دارد. هدف آنها اطمینان بخشیدن به جامعه در مورد اقدام قاتلانه جمع آوری گروههای زیادی از جوانان و بزرگسالان در داخل خانه در طی کشنده ترین بیماری همه گیر بیش از یک قرن است ، به عنوان بخشی از یک تلاش گسترده برای وادار کردن جمعیت به کار عقب ، تولید سود برای شرکت های بزرگ
وزارت امور خارجه آخرین اقدامی است که توسط شهر بوستون و همکارانش در BTU در یک کارزار برای تضعیف بیشتر حمایت های محدود موجود در قرارداد قبلی امضا شده در 20 سپتامبر انجام شده است.
توافق قبلی بیان داشت که اگر نرخ مثبت بودن آزمون شهری در هفته به بیش از چهار درصد برسد ، این منطقه “به سمت یادگیری کامل از راه دور برای همه دانشجویان خواهد رفت و اعضای BTU که موافقت می کنند می توانند از یکدیگر فاصله بگیرند”. جمله بعدی این است: “وقتی کمیسیون بهداشت عمومی بوستون یا سایر مقامات شهرستانی یا ایالتی تصمیم بگیرند که ممکن است منطقه مدرسه بازگشایی شود ، اعضای BTU انتظار می رود که به ساختمانهای BPS برگردند.”
بر اساس وزارت اطلاعات ، دو هفته و نیم بعد ، در 7 اکتبر ، کمیسیون بهداشت اعلام کرد که میزان مثبت بودن به 4.1٪ رسیده است ، بالاتر از آستانه آموزش شخصی. با این حال ، کمیسیون بهداشت چند ساعت بعد به مسئولان شهر گفت که شروع مجدد یک مدل شخصی محدود “ایمن” است. BPS Superndendent ، برندا کاسلیوس عصر همان روز ایمیلی به کلیه معلمان با دانش آموزان پردرآمد ارسال کرد و ادعا کرد که آستانه 4٪ در MOA آنها “محافظه کارانه” است و “انتظار می رود آنها در ساختمان های مدرسه خود گزارش دهند.”
BTU به جای درخواست اعتصاب طولانی مدت توسط اعضای خود ، با صدور دستوری علیه کاسلیوس و شهردار بوستون ، مارتی والش ، مدعی شد که این شهر از 20 سپتامبر شرایط MOA را نقض می کند. هنگامی که این دستور بلافاصله صادر نشد ، اتحادیه اعلام كرد كه تعدادی “روز عمل” را با حمایت سوسیالیست های دموكرات آمریكا (DSA) و اتحادیه های مختلف معلمان محلی شبه چپ و سازمان های DSA ، از جمله اتحادیه معلمان شیكاگو (CTU) آغاز خواهد كرد. ، انجمن آموزش اوکلند (OEA) ، معلمان متحد لس آنجلس (UTLA) ، معلمان ملی متحد (NEU) و جنبش معلمان با تعدادی (بیشتر).
این “اقدامات” جعلی در “روز مقاومت” در 12 ژانویه به پایان رسید ، در آن سازمان دهندگان با انتشار توئیت هایی با هشتگ # BidenBeBold ، از دموکرات ها خواستار بودجه بیشتری برای افتتاح “ایمن” مدارس شدند. رئیس BTU جسیکا تانگ و رهبران بیش از دوازده اتحادیه محلی معلمان که در اعتراض هفته گذشته علیه کارزار بدلکاری شرکت داشتند ماه گذشته نیز نامه ای به رئیس جمهور منتخب جو بایدن نوشتند و از طرح وی برای بازگشایی مدارس ستایش کردند. پیش از این ، BTU “یک کمپین عکس” ، یک تماس تلفنی با شهردار والش ، دادخواست ها و “اشغال” ساختمان اداره BPS را برنامه ریزی کرده بود که هرگز انجام نشد.
در حالی که BTU درگیر این مانع ها بود ، وکلای نماینده شهر بوستون در BPS به دادخواست BTU پاسخ دادند و با استناد به یک روزنه MOA در 9 سپتامبر. در 14 اکتبر ، دادگاه عالی به نفع شهر حکم صادر کرد. در حکم خود ، قاضی رابرت گوردون خاطرنشان کرد که وزارت دفاع “ارزیابی اینکه آیا می توان با تدریس تدریس را با خیال راحت در داخل BPS انجام داد ، به متخصصان مستقل بهداشت اختصاص می دهد. این واقعیت که همه اعضای کمیسیون بهداشت عمومی بوستون توسط شهردار منصوب می شوند و بنابراین نمی توان آنها را “مستقل” دانست ، ذکر نشده است.
تانگ بلافاصله بیانیه مصالحه را صادر كرد و ابراز تمایل كرد: “هرچه زودتر طرحی برای همکاری تدوین كند ، كه شامل نسبت ایمن كاركنان باشد ، كه باعث كاهش اثر ویروس در ساختمانهای مدرسه ما می شود و دستورالعملهای شخصی با كیفیت بالایی را برای بالاترین افراد ما ارائه می دهد. نیاز به دانش آموزان “
در 22 اکتبر ، پس از جهش کلی میزان قبولی آزمون در عرض هفت روز ، از 4.4 به 5.7 درصد ، BPS تمام آموزشهای شخصی را متوقف کرد. با این حال ، در بیانیه ای به قانونگذاران ایالتی ، کمیساریای آموزش ابتدایی و متوسطه (DESE) جفری رایلی گفت که مدارس باید باز بمانند “حتی اگر جامعه محلی آنها قرمز تعریف شود ، تا زمانی که هیچ مدرکی از انتقال COVID-19 در مدارس وجود نداشته باشد. . “
اینکه این “شواهد” از کجا می تواند مشخص نشود ، مشخص نیست ، زیرا مناطق مدرسه از نظر قانونی ملزم به گزارش موارد ویروس کرونا در ماساچوست نیستند. در پاسخ به تماس برای شروع مجدد آموزش های شخصی ، BTU در 15 نوامبر یک MOA جدید با این شهر امضا کرد ، که پیش بینی می کند دانش آموزان با “بالاترین نیازها” با وجود سرعت مثبت رشد سریع در چهار مدرسه شهرستان به آموزش شخصی باز می گردند.
MOA 10 ژانویه با افزایش نرخ مثبت بوستون ، بازده بیشتری را در یادگیری شخصی تحمیل می کند در بالا 5 درصد برای دو هفته متوالی. با این درصد که در زمان امضا حدود 9 درصد بود ، توافق نامه بلافاصله لازم الاجرا شد.
از هم اکنون ، مدارس دولتی بوستون از اول فوریه با برنامه های چرخشی یا “شطرنج” هزاران دانش آموز با دانش آموزان با “اولویت شخصی بالا” جذب می کنند. دانش آموزان در آموزش عمومی باید به تدریج بر اساس “الگوی ترکیبی” طبقه بندی شوند ، که در آن واجد شرایط دو روز آموزش شخصی در هفته هستند. طبق مفاد توافقنامه ، کلیه دانشجویان حق بازگشت به شهریه شخصی را تا اول آوریل خواهند داشت.
BPS و BTU ادعا می کنند که بازگشت به مدرسه ایمن و به نفع دانش آموزان است. در واقع ، این یک عمل قاتلانه است که منجر به مرگ های بی مورد بی شماری خواهد شد. از همان ابتدا ، توافقات انجام شده بین شهر و BTU شامل زبان برای اطمینان از حتی ابتدایی ترین اقدامات ایمنی است که می تواند نادیده گرفته شود و خواهد شد.
به عنوان مثال ، در این توافق نامه آمده است: “مدارس فاقد سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با ترکیبی از تهویه مکانیکی و پنجره های باز برای حفظ حداکثر تهویه بدون تأثیر بر رطوبت و درجه حرارت توصیه شده (معمولاً 68-77 درجه) کار خواهند کرد.” شرایط هواشناسی زمستان ها در نیوانگلند ، این جمله بی معنی است.
این توافقنامه همچنین BPS را ملزم می کند تا به معلمانی که کلاسهایشان فاقد پنجره است و یا در غیر اینصورت از استانداردهای تهویه هوا DESE برخوردار نیستند ، مکانهای کاری دیگری را ارائه دهد. با این حال ، در این سند آمده است که اتاق هایی که از استانداردهای DESE مطابقت ندارند نباید “برای آموزش شخصی یا فضای کاری اشغال شده توسط بیش از یک نفر استفاده شود. تا آنجا که اندازه فضای کار اجازه فاصله اجتماعی مناسب مطابق با رهنمودهای بهداشت عمومی را نمی دهد. “ (کج اضافه شده است) .
به انگلیسی ساده ترجمه شده ، می توان معلمان را در اتاق ها و بدون هیچ سیستم تهویه ای کار کرد ، به شرطی که جا برای همه در فاصله شش فوت باشد.
این ادعا که معلمان و دانش آموزان می توانند با خیال راحت در یک اتاق با تهویه کم یا بدون تهویه ، حوله های قابل استفاده مجدد یا ماسک های جراحی کنار هم باشند ، پوچ است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC) ادعا می کنند که COVID-19 یک ویروس منتقل شده در هوا است که توسط قطرات تنفسی تولید می شود هنگام تنفس ، گفتگو ، سرفه یا عطسه. این ذرات جمع می شوند و می توانند ساعت ها در اتاق هایی که تهویه خوبی ندارند ، بمانند.
قبل از کنترل بیماری همه گیر و تحت فشار قرار گرفتن سیستم بهداشتی تا آستانه فروپاشی ، روش استاندارد بیمارستان این بود که بیماران آلوده به ویروس های منتقل شده در هوا مانند سرخک و سل را در اتاق های ایزوله نگهداری کنیم ، برخی مجهز به سیستم فشار منفی برای کاهش خطر انتقال. در صورت دسترسی آسان تر ، کارکنان بهداشتی که وارد اتاق های انزوا می شوند از ماسک های یکبار مصرف نصب شده برای N95 برای محافظت از خود استفاده می کنند.
با این وجود ، علیرغم خطر واضح و آشکار برای مردم ، مقامات شهرستانی و ایالتی همچنان مردم را با ادعای بی خطر بودن بازسازی مدارس گمراه می کنند.
اکنون تعداد زیادی از مطالعات از سراسر جهان وجود دارد که تأیید می کند که حفظ مدارس باز در طی یک بیماری همه گیر از نظر بهداشت عمومی فاجعه بار است. به عنوان مثال ، دانشمندان مرتبط با دانشگاه پزشکی وین نتیجه گیری در اواسط ماه نوامبر که مشخص شد تعطیلی مدارس در ایالات متحده “حدود 60 درصد از بروز و مرگ و میر ناشی از COVID-19 را کاهش می دهد.”
اگرچه احتمال کمتری وجود دارد که کودکان علائم COVID-19 را تجربه کنند ، اما کسانی که این بیماری را تجربه می کنند ممکن است دچار شرایط تهدیدکننده زندگی مانند سندرم التهابی چند سیستم در کودکان (MIS-C) شوند که در وب سایت بیمارستان ماساچوست به عنوان “یک عفونت سیستمی چند عضوی” توصیف شده است. که ممکن است چند هفته پس از عفونت در کودکان مبتلا به COVID-19 ایجاد شود. عوارض … می تواند شامل مشکلات شدید قلبی ، شوک و نارسایی حاد قلبی باشد. “
تمایل مقامات محلی و ایالتی برای بازگشایی مدارس ، با ادعای ایمن بودن آن ، مساوی با یک توطئه مرگبار است. اما معلمان و کل طبقه کارگر ، که خطرات را به درستی درک می کنند ، مخالفت زیادی دارند. معلمان در ماساچوست و سراسر کشور گروه های فیس بوکی را با استفاده از شبکه های اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و فشار برای پایان دادن به جنون ایجاد کرده اند.
در شهرها و ایالت های ایالات متحده و بین المللی ، کارگران کمیته های ایمنی منظمی را برای طرح خواسته ها و هماهنگی اقدامات خود تشکیل داده اند. این سازمانها برای اتحاد و بسیج مخالفت عظیم معلمان و همه کارگران می جنگند که این امر فقط به صورت مستقل از احزاب بزرگ تجارت و اتحادیه های صنفی معلمان طرفدار سرمایه انجام می شود. ما از همه کسانی که مایل به ادامه این مبارزه هستند می خواهیم به کمیته ایمنی معلمان و امروز با ما تماس بگیرید
[ad_2]