[ad_1]
Saeed Shahsavari v گفتگو وی به خبرنگار مهر گفت: دیروز ظهر شنبه اول خرداد حدفاصل تونل 33-1 تا تونل 33-A ، قطعه 2 بزرگراه تهران-شمال ، بخشی از کوه و یک سنگ عظیم به اندازه یک سنگ که از کوه افتاد و سقوط کرد. بیل مکانیکی که در آنجا کار می کرد و راننده حاضر به همراه مدیر عامل و مجری بیل مکانیکی در زیر این سنگ قفل شدند و جان خود را از دست دادند.
وی افزود: نیروهای امدادی بلافاصله در محل حاضر شدند و نیروهای پروژه نیز کمک کردند و اجساد دو قربانی از زیر سنگ خارج شد. همچنین پاشیدگی ها کنترل شد جسد راننده بیل در ساعت 7 بعدازظهر پیدا شد و جسد اپراتور بیل مکانیکی در حوالی ساعت 9 شب پیدا و تحویل پلیس شد.
مدیر عامل بزرگراه تهران – شمال ، این کار می کند حادثه در خارج از تونل و اعلام کرد: سقوط در داخل تونل کار می کند همچنین برخی از شبکه های اجتماعی اظهار داشتند که تونل در قطعه 2 بزرگراه تهران-شمال ریزش کرده است. کار می کند افتاده ، نامنظم و تونلی فصل پاييز نیست. این سنگ در محور (جاده) افتاده است.
وی گفت: “ما هیچ انفجاری در محور نداشته ایم.” ما هیچ عملیات حفاری انجام نداده ایم و چندین ماه از عملیات حفاری در این منطقه می گذرد.
شاهسواری ادامه: علت حادثه کارایی در بالا است و سنگ از بدن است کوه پاره شده و جای آن کاملاً واضح است ، مانند یک تخته سنگ از کوه جدا شده و افتاده است.
وی در پاسخ به این سوال که آیا در عملیات ساختمانی سنگرهای کوهستان تقویت نشده است؟ وی گفت: از هرجایی که شروع کنیم ، کارهای اضافی بعد از ساخت انجام می دهیم. اضافی ادغام این نیز پس از آماده سازی محور انجام می شود. ما اکنون در حال پیش رفت کمبود آب بدن ما تونل هستیم و ادغام در داخل تونل و دهانه آن ، بسته به نوع زمین و بررسی های زمین شناسی ، آن را انجام می دهیم. همچنین آستر ما راه هستیم
وی در پاسخ به اینکه آیا پس از عملیات و راه اندازی ترافیک عمومی در این محور امکان وقوع چنین حوادثی وجود دارد یا خیر؟ وی گفت: هنگامی که محور باید به بهره برداری برسد ، همین ادغام ما این کار را انجام می دهیم و خطر مناطق حادثه خیز را تقریباً به صفر می رسانیم و از روش هایی مانند گالری ها ، سازه های امنیتی ، دیوارهای نگهدارنده و … برای جلوگیری از بروز مشکل استفاده می کنیم. اما این حادثه ، آه کار می کند بر خلاف انتظار بود.
[ad_2]