[ad_1]
میزان آلودگی به COVID-19 به قدری افزایش یافته است که مدیر پزشکی جزیره سفید “فرصت های غیر قابل تصوری” را برای مقابله با بحران ، از جمله استفاده از هلی کوپترهای نظامی برای انتقال بیماران به سرزمین اصلی ، برنامه ریزی کرده است.
تقاضا برای آمبولانس نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 درصد افزایش یافته است. تنها بیمارستان این جزیره ، سنت ماری ، از کریسمس چهار برابر کوید بیمار دیده و در معرض خطر فشار قرار دارد. استفان پارکر ، مدیر پزشکی سرویس بهداشت ملی جزیره (NHS) تراست ، هشدار داد که این امر می تواند اجتناب ناپذیر باشد: “اگر NHS بیش از حد زیاد باشد ، این ظرف دو تا چهار هفته آینده است.
این جزیره با 140 هزار نفر جمعیت در سواحل جنوبی انگلیس واقع شده است. انزوای دریایی آن در بیشتر سالهای گذشته به عنوان یکی از امن ترین مکانهای کشور تحسین شده است. هنگامی که دولت محافظه کار بوریس جانسون سیستم جدید ناکافی محدودیت های خود را از نوامبر تا نوامبر معرفی کرد ، این جزیره یکی از معدود مکان ها در پایین ترین سطح بود.
اما در موج دوم همه گیری ، کمی قبل از کریسمس ، پس از افزایش سریع عفونت ها ، مستقیماً به سطح 3 رسید و یک هفته بعد در سطح 4 قرار گرفت. یک ماه پس از قرار گرفتن در رده پایین ترین ریسک ، 71 برابر افزایش موارد سیزدهمین بالاترین میزان آلودگی را در انگلستان به دست آورد.
از 15 ژانویه ، این جزیره از ابتدای شیوع همه گیر ، 4770 مورد را دیده است. از این 3091 مورد – تقریباً 65 درصد – در سال 2021 ثبت شده است. از اول ژانویه ، 20 مورد دیگر در بیمارستانی گزارش شده است که در آن فرد آزمایش Covid-19 را مثبت اعلام کرده یا Covid-19 را در گواهی مرگ خود داشته است ، مجموعاً 113 مورد را به خود اختصاص داد. در 5 ژانویه ، بیمارستان سنت مری در پایتخت جزیره ، نیوپورت ، 40 بیمار Covid-19 را تأیید کرد که پنج نفر آنها از تهویه مکانیکی برخوردار بودند.
از 12 ژانویه ، 66 بیمار COVID در سنت مری وجود داشت ، در حالی که در هفته گذشته 40 نفر بود. از ابتدای همه گیری تا 3 ژانویه ، سنت ماری 355 بیمار را درمان کرد. یک هفته بعد ، این میزان به 424 رسید.
در حالی که 90 درصد موارد فعلی به نوع جدید ویروس نسبت داده می شود ، که قابل حمل تر از سویه قبلی است ، وضعیت فاجعه بار و وخیم یک مسئله پزشکی ساده یا حتی اساسی نیست.
شورای محافظه کار و نماینده جزیره از هرگونه واژگونی و واکنش به واکنش دولت به “مصونیت گله” همه گیر حمایت کردند. دغدغه اصلی دولت مبارزه و کنترل ویروس نیست ، بلکه باز نگه داشتن مشاغل و رشد سود است که انتشار آن را آسان تر می کند.
جزیره وایت توسط دولت به عنوان منطقه آزمایش برای برنامه ردیابی تماس اولیه استفاده شده است. به سرعت مشخص شد که به دلیل ناسازگاری آن با سایر فناوری ها ، نمی توان از آن در عمل استفاده کرد.
حتی در حالی که باب سیلی ، نماینده مجلس توری ، تبلیغات دولتی را تکرار می کرد ، مجبور شد با شرکت در کبابی که حداقل چهار نفر دیگر در آن حضور داشتند ، به دلیل شکستن قوانین قفل عذرخواهی کند. سیلی ادعا می کند مدت زیادی برای خوردن “نصف سوسیس و کالباس” ماند.
کباب پز دو هفته پس از نقض پر سر و صدا مشاور اصلی بوریس جانسون ، دومینیک کامینگز توسط جناح راست جناح میزبان کباب شد. تماشاگر مجله ، در خانه مادرشوهرش ، با وجود رهنمودهای مشخص در مورد سفر به خانه های دوم. همچنین رئیس Brexit ریچارد تیز و شریک زندگی او ، روزنامه نگار ایزابل اوکشات ، حضور داشتند که به خود می بالید که برای کار به خانه دوم خود در جزیره سفر می کند.
سیلی و شورا از پافشاری دولت در گشایش مدارس در ماه سپتامبر حمایت کردند. افزایش بعدی پرونده ها نشان داده است که شوراهای انزوای دولتی هیچ ارتباطی با مهار شیوع ویروس ندارند.
هنگامی که در ماه سپتامبر یک کارمند در کالج کریست کینگ در نیوپورت آزمایش مثبت کرد – دومین مورد در طی یک هفته – به والدین کودکانی که در تماس بودند گفته شد که کودک را به مدت یک هفته در خانه نگه دارند.
به یکی از والدین و دو فرزند در مدرسه از طریق ایمیل ارسال شد اما به او گفته نشد که کدام کودک درگیر این قضیه است. وقتی این مسئله روشن شد ، به والدین توصیه شد که بقیه اعضای خانواده – از جمله خواهر و برادر دیگر در همان مدرسه – نباید جدا شوند مگر اینکه کودک اول علائمی پیدا کند!
دانشکده باز بود. در ماه دسامبر ، دستیار آموزش لین مورگان هفته ها پس از آزمایش مثبت درگذشت.
تلفیق دروغهای منتشر شده در مدارس یا کم یا بی ضرر بود ، مقامات این جزیره از افتتاح آنها حمایت کردند و از سرگیری گردشگری “مسئولانه” را در نیمه اکتبر تشویق کردند.
این اولویت بندی مشخص سود نسبت به سلامتی بود. رئیس شورای دیو استوارت مشتاقانه منتظر “چند هفته شلوغ” است و می گوید: “این خوب است و از بازدید کنندگان استقبال می شود”.
ویل مایلز ، مدیرعامل Visit Isle of Wight ، گفت: “جاذبه ها باز است و بسیاری از رویدادها و فعالیت ها برای لذت بردن از بازدید کنندگان وجود دارد.”
این سیاست ها باعث انتشار ویروسی شده است که شناخته شده است قادر به جهش است ، و اطمینان حاصل شود که آن یک است چه زمانی، نه اگر، گزینه به جزیره خواهد رسید ، که منجر به افزایش عفونت می شود. اکنون استوارت نگران است که “افرادی در اینجا وجود داشته باشند که نباید باشند.”
هنگامی که این جزیره در ماه نوامبر در سطح 1 قرار داشت ، نزدیکترین شهرهای سرزمین اصلی ، ساوتهمپتون و پورتسموث نیز در سطوح بالاتر بودند (به ترتیب 3 و 4). طبیعتاً ، بدون محدودیت ، شواهدی حکایتی از وجود مسافران برای لذت بردن از افراط بیشتر وجود داشت.
نتیجه قابل پیش بینی بود. هنگامی که یک میخانه در شانکلین پس از طغیان در میان کارکنان در کریسمس تعطیل شد ، مدیریت اعلام کرد که تمام اقدامات احتیاطی لازم را با ذکر جزئیات مشتریان انجام داده و فقط به افراد خط اول و دوم اجازه ورود داده است. با این حال ، ساکنان ردیف 2 برای رسیدن به آنجا مجبور شدند از مناطق آسیب پذیرتر سفر کنند.
اوضاع در نیمه وقت در طول کریسمس تکرار شد ، و اثر مخرب تری داشت. آخرین ایمیل فوری شورا با عنوان “لطفاً برای حفظ امنیت جزیره در خانه بمانید” شامل موارد استثنایی به نفع تجارت است.
نتایج ، که اکنون در سراسر جزیره مشاهده می شود ، در اثر خرابی زیرساخت های ناشی از دهه ها کاهش و خصوصی سازی ، بدتر می شود. بیمارستان سنت مری از قبل دست و پنجه نرم می کرد. در “اقدامات ویژه” در سال 2017 قرار گرفت ، عملیات را لغو می کند زیرا نمی تواند تعداد بیماران را کنترل کند.
برای مقابله با هجوم COVID ، اکنون بیمارستان مجبور شد یک بخش را خالی کند تا به عنوان بخش ویژه ای برای ارزیابی پزشکی استفاده شود. شایعات مبنی بر اینکه بیماران در جزیره وایت مبتلا به COVID در حال حاضر در این قاره تحت درمان هستند تکذیب شده است ، اما اعلامیه پارکر در مورد سفر احتمالی نظامی هوایی به شدت نشان می دهد که این اتفاق می افتد. آتش نشانان به عنوان راننده آمبولانس برای پاسخگویی به خواسته های بیشتر مستقر شده اند.
پارکر افزایش سریع آلودگی را در تعاملات اجتماعی در طول کریسمس ، چه با بازدید کنندگان از این جزیره و چه با بازدید جزایر از این قاره ، تقویت کرد. بسیاری از جزایر ، از جمله در خدمات اساسی ، در این قاره کار می کنند. با دیدن ، به یاد آوردن خجالت قبلی او ، او اصرار دارد که “واقعاً دلیلی ندارد” که تصور کند صاحبان خانه دوم مسئول انتشار نسخه جدید هستند.
افزایش عفونت ها ، بحران حمل و نقل جزیره را آشکار کرده است ، زیرا کلیه خدمات کشتی توسط شرکت های خصوصی اداره می شود. خدمات در طول محاصره کاهش می یابد ، عمدتا برای منافع شرکت ها ، نه برای سلامتی.
Wightlink ، Red Funnel و Hovertravel طی سه محاصره سال گذشته حدود 11.5 میلیون پوند از دولت حمایت کرده اند.
کارگران حمل و نقل اخیراً رای به اعتصاب علیه برنامه های وایتلینک برای بستن طرح بازنشستگی با مزایای تعریف شده برای اعضای موجود و مقابله با راه اندازی مجدد شیوه های کار انعطاف پذیر در شش ماه اول همه گیر گرفته اند.
اتحادیه کارگران راه آهن ، دریانوردی و حمل و نقل (RMT) گفت که کارگران کشتی “برای کمک به شرکت در زنده ماندن از این بیماری همه گیر خم شدند و فقط به عنوان ابزاری مورد استفاده قرار گرفتند.” RMT موافقت خود را با استفاده از این روشهای انعطاف پذیر کار و به تعویق انداختن 20 درصد از کل حقوق تا پایان سپتامبر 2020 اعلام کرد.
از آنجایی که شرکت های بزرگ به دنبال استفاده از بیماری همه گیر برای کاهش هزینه ها و سود خود هستند ، این بحران نیاز به سازماندهی مجدد جامعه برای دستیابی به یک نیاز اجتماعی و نه سود را به همراه دارد.
در سیستم سود ، کاهش خدمات فقط ادامه پیدا می کند و بدتر می شود. شورای جزیره وایت در حال حاضر در مورد “افزایش قابل توجه” مالیات شورا در سال آینده بحث می کند. کسری بودجه 10 میلیون پوندی ناشی از همه گیری به 5.5 میلیون پوند در بودجه دولت کاهش یافته است. این شورا می کوشد تا از طریق افزایش مالیات ، تعادل خود را حفظ کند ، در حالی که 3.5 میلیون پوند کاهش اضافی اعمال می کند.
[ad_2]