[ad_1]
اتحادیه Unite تلاش خود را برای کارشکنی در دفاع از جودیت کاترا ، نماینده سابق بهداشت و ایمنی در انبار باترسئا در لندن ، که پس از افشای ادعای فساد اداری توسط یکی از کارمندان سابق Unite اخراج شد ، دو برابر کرده است.
قایق توسط غول حمل و نقل Abellio در تاریخ 4 دسامبر به اتهام نژادپرستی علیه یک راننده دیگر شلیک شد. اتهامات علیه او تأیید شده است ، اگرچه رانندگان می گویند این شواهد واضحی است که وی ایجاد شده است. کاترین که یک مخالف مادام العمر نژادپرستی و تبعیض است ، از اخراج خود درخواست تجدید نظر کرده است.
قربانی شدن Abellio از Katera در میان بیماری همه گیر COVID-19 باعث نگرانی و عصبانیت رانندگان Battersea شده است. آنها اصرار دارند که بدانند چرا Unite هنوز نتیجه رای “مشورتی” خود درباره بهبودی قایق را در 16 تا 17 دسامبر اعلام نکرده است.
بیش از شش هفته بعد ، نتایج که به نفع کاترین بود ، تحت الشعاع قرار گرفتند و یونایتد تحقیر خود از دموکراسی و عزم خود را برای جلوگیری از هرگونه اقدامی در دفاع از کاتر نشان داد.
یک راننده Battersea به WSWS گفت: “ما نمی فهمیم که چرا ما به احیای جودیت رای دادیم و اتحادیه به ما نمی گوید چه اتفاقی افتاده است. اگر این اتفاق برای جودیت – مسئول بهداشت و ایمنی اتحادیه – بیفتد ، چه بلایی سر ما می آید؟ بیشتر رانندگان از اتحادیه خارج شده اند زیرا به آنها اعتماد ندارند. آنها فقط به ما دروغ می گویند. ما برای هیچ چیز پول نمی دهیم. “
همانطور که WSWS در ماه دسامبر هشدار داد ، یونایت رأی گیری را فقط برای ایجاد این تصور که آنها برای کاترا کاری انجام می دهند و جلوگیری از اقدام مستقل کارگران را برگزار کرد. در 16 دسامبر ، کمیته بایگانی اتوبوس های لندن هشدار داد:
“اتحادیه در حال سرکوب اطلاعات مربوط به [Katera’s] موقعیت سخت. آنها بیانیه عمومی صادر نکردند و از 25000 راننده اتوبوس در لندن خواستار حمایت نشدند. این جای تردید نیست ، زیرا مشکلات پیرامون پرونده وی س questionsالات ناجورآمیزی را در مورد نقش مقامات Unite ایجاد می کند. “
گوئی لنگستون ، سخنگوی یونایت ، در ماه دسامبر 14 ، هنگامی که خطاب به رانندگان در باترسئه نوشت ، “ماهیت کاذب رای Unite” اشاره کرد ، “این یک رای مشورتی است ، نه یک دعوت به عمل”. وی تأکید کرد که هدف از رای گیری “ارسال پیام قوی به آبلیو” است.
تنها “پیام قوی” یونیت این بود که این شرکت چیزی از ترس ندارد.
علیرغم تلاشهای شفاف یونایت برای جلوگیری از این اقدام ، “فعالین اتحادیه صنفی” حزب سوسیالیست به رهبری مو منیر مشتاقانه جعل سازماندهی “مقاومت” یونایت در برابر كاترا را تبلیغ كردند. اعضای حزب سوسیالیست حتی در مقابل انبار باترسیا که در پرچم های اتحادیه پیچیده بود ، برای رأی گیری مبارزه کردند. در 16 دسامبر ، روزنامه حزب سوسیالیست با تمجید از بولتن مشاوره ای یونایته گفت: “ما امیدواریم که چنین رأیی رهبری را مجبور به احیای مجدد جودیت کند. اما اگر آنها خودداری کنند ، اتحادیه قادر خواهد بود یک بولتن کامل درباره اقدامات صنعتی منتشر کند. “
به دور از راه اندازی “بولتن کامل در مورد اقدامات صنعتی” ، یونایت حتی از گزارش نتیجه رایزنی مشورتی خودداری کرد! از آن زمان ، حزب دموکراتیک حزب هیچ چیزی نگفت و اتحاد سیاسی خود را با Unite علیه طبقه کارگر نشان داد. سخنگوی منیر و یونایت جوآن هریس با جلوگیری از ارسال درخواست دادخواست به گروه 4500 نفری رانندگان اتوبوس لندن ، از طرف کمیسیون تنظیم و نگهداری پرونده ها در دفاع از قایق ، دادخواست change.org را سانسور کرد.
اخراج قایق بخشی از موج قربانی کردن رانندگان اتوبوس در طی همه گیر شدن بیماری است. اپراتورهای اتوبوس با پشتیبانی Unite ، رانندگانی را هدف قرار می دهند که صحبت می کنند ، آنها را متوقف می کنند و آنها را مجبور به تحمل مراحل انضباطی مشابه با اتاق ستاره می کنند. چنین شیوه های ارعاب ، که منجر به تهدید به اخراج و از دست دادن درآمد می شود ، برای تحمیل خصومت علیه رانندگان با نقض ایمنی بومی ، از جمله عدم وجود یک سیستم ردیابی و ردیابی موثر ، استفاده می شود. در نتیجه بیش از 45 کارگر اتوبوس جان خود را از دست دادند.
در هفت روز گذشته ، چهار راننده دیگر در اثر COVID-19 جان خود را از دست داده اند: Dalubay Patel و Chester Chiku از Edgware Garage ، صلاح الدین احمد از Vilesden Garage و احمد مصطفی محمد از Perivale Garage. طبق گزارشات رسانه های اجتماعی ، کارگران اتوبوس ، از جمله رانندگان ، کنترل کنندگان و مدیران ، با COVID-19 در بیمارستان بستری شدند.
به گفته یک راننده Battersea ، “بسیاری از مدیران با COVID-19 قرارداد بسته اند و بسیاری از رانندگان آزمایش شده اند. اما این شرکت زحمتی برای پیگیری ندارد. هیچ اثری نیست و هیچ اثری نیست. این امر باعث ترس بسیاری از رانندگان شده است. بسیاری از آنها بیمار هستند. این شرکت سعی کرد رانندگانی را برای آژانس ها استخدام کند و اکنون آنها COVID را نیز دریافت می کنند.
“مدیران علاقه ای به رانندگان ندارند. آنها رانندگان را تضعیف می کنند ، آزمایش و ردیابی نمی کنند زیرا به چه چیزی نگاه می کنند؟ پول اکنون آنها همچنین متوجه شده اند که می توانند COVID را از رانندگان دریافت کنند – بنابراین اکنون آنها در حال پیگیری برای مدیران هستند. بسیاری از مدیران دیگر در گاراژها نیستند.
“اما در مورد رانندگان ، آنها اهمیتی نمی دهند. اگر راننده تست های مثبتی داشته باشد ، آنها نمی دانند چه کسی آن را گرفته است. این اتوبوس باید از جاده خارج شود. باید تمیز شود. به همین دلیل است که در Battersea می بینید افراد زیادی به این ویروس آلوده شده اند. ویروس بسیار بدتر می شود. “
در طی همه گیری ، کارگران اصلی متحمل فشار سنگین استراتژی ترور دولت جانسون برای “مصونیت گله” شدند. از مارس گذشته ، 883 مددکار و بهداشت فقط در انگلیس و ولز همراه با 570 مربی در اثر COVID-19 درگذشتند.
صدیق خان ، شهردار کار لندن روز چهارشنبه به هیئت حمل و نقل لندن گفت که گزارشی در مورد مرگ COVID-19 در میان کارگران اتوبوس در کالج دانشگاه لندن “نتیجه نگرفت که کارگران حمل و نقل ما هنگام کار به ویروس مبتلا شده اند.” این یک پوشش است ، زیرا گزارش UCL بازبینی مستقلی از انتقال در محل کار را ارائه نمی دهد. واقعیت این است که 70 حمل و نقل برای کارگران لندن در اثر COVID-19 فوت شده اند ، 45 نفر از آنها کارگران اتوبوس هستند ، نتیجه غفلت عمدی اپراتورهای حمل و نقل خصوصی است که توسط خان و یونیت پشتیبانی می شود و جان خود را برای محافظت از سود شرکت ها و فوق العاده ثروتمندان فدا می کنند. .
در 6 ژانویه ، کمیته طبقه بندی و پرونده اتوبوس لندن قطعنامه ای را در دفاع از جودیت کاتر تصویب کرد (زیر را ببینید) ، از گاراژهای لندن برای تنظیم چنین قطعنامه هایی خواستار شد. این کمیته از کارگران اتوبوسرانی و حمل و نقل می خواهد کمیته های منظمی را مستقل از اتحادیه های کارگری تشکیل دهند تا از طبقه کارگر در برابر بیماری همه گیر مرگبار محافظت کنند.
قطعنامه در دفاع از جودیت کاتر
این جلسه کمیته رانندگان اتوبوس لندن خواستار بازگرداندن فوری جودیت کاترا نماینده بهداشت و ایمنی Battersea شد.
کاترین 18 سال راننده اتوبوس در لندن و از سال 2017 نماینده در باترسئا بوده است. او در هنگام بیماری همه گیر ، در برابر بی تفاوتی رهبری ، برای محافظت از همکارانش تلاش کرد و از محافظت از ایمنی و جان رانندگان اتوبوس امتناع کرد.
این قایق به دلیل اتهام نژادپرستانه بودن نسبت به راننده دیگر اتوبوس ، اخراج شد. اتهامات علیه کاترا ، مخالف نژادپرستی و بی عدالتی مادام العمر ، توسط یک مشاور سابق اتحادیه و دو مقام شعبه پس از یافتن شواهد فساد از سوی سازمان دهنده ، مطرح شد.
شرکت اتوبوسرانی Abellio از اتهامات سو to استفاده از تعلیق کاترا در ماه جولای و اخراج وی بدون اخطار کمتر از سه هفته قبل از کریسمس استفاده می کند. اگرچه مدارکی مبنی بر فساد به وی تحویل داده شد ، اما ابلیو نماینده سابق سازمان و نمایندگان یونایت را در لیست حقوق بازداشت کرد.
Unite تمام تلاش خود را می کند تا در دفاع از کوهنورد هرگونه کارزار را به خاک بسپارد. رأی گیری برای کاترا در باترزیا انبار در 16 تا 17 دسامبر برگزار شد ، اما یونایت حتی نتیجه را به رهبران اعلام نکرد. آنها امیدوارند که کاترین منصرف شود و اطلاعات مربوط به رابطه نزدیک یونایتد با آبلیو از کارگران اتوبوس پنهان بماند.
به عنوان موج دوم کشنده COVID-19 ادعا می کند که جان کارگران اتوبوس ، برش دهنده ها و رانندگان دیگری که از ایمنی دفاع می کنند در معرض خطر است. شرکت های حمل و نقل و یونایت با همکاری حمل و نقل برای لندن ، صدیق خان ، شهردار کار لندن و دولت جانسون برای حفظ خدمات بدون توجه به هزینه زندگی انسان ها همکاری می کنند. این نباید پذیرفته شود!
کمیته ایمنی رانندگان لندن از همه کارگران اتوبوس می خواهد که از خود در قایق محافظت کنند. آسیب رساندن یکی به همه آسیب می رساند! جلسات اضطراری باید در هر گاراژ برگزار شود – در بزرگنمایی یا در فضای باز و از راه دور اجتماعی – برای تصویب قطعنامه هایی برای بازپرداخت بی قید و شرط Katera با جبران کامل از دست دادن درآمد.
همانطور که COVID-19 در حال گسترش است ، این عمل نباید به تأخیر بیفتد. مبارزه برای از بین بردن بزه دیدگی و برکناری کاتر باید با اقدامات فوری ایمنی برای محافظت از زندگی مرتبط باشد. این شامل آزمایش اجباری در محل برای همه کارگران اتوبوس ، انتشار اطلاعات در مورد تعداد و محل عفونت در همه گاراژها و محافظت کامل از درآمد برای همه کسانی است که خود را منزوی می کنند. ما از کارگران اتوبوسرانی لندن می خواهیم که به کمیته ما بپیوندند و امروز این نبرد را آغاز کنند.
چهارشنبه ، 6 ژانویه 2021
[ad_2]