[ad_1]
در حالی که COVID-19 به شکستن رکورد تعداد عفونت ها و افزایش تعداد تلفات در کالیفرنیا ادامه می دهد ، کارگران اسکله ، کشتی سازی و تدارکات در بندرهای شلوغ کالیفرنیای جنوبی در هفته های اخیر به شدت آسیب دیده اند. نزدیک به 700 کارگر در بندرهای لس آنجلس و لانگ بیچ به ویروس آلوده شده اند و 60 کارگر دیگر نیز در کارخانه کشتی سازی NASSCO در سن دیگو آلوده شده اند.
از ابتدای سال ، هر روز بیش از 35000 مورد تأیید شده در کالیفرنیا گزارش می شود ، فقط در لس آنجلس بیش از 10 هزار مورد عفونت روزانه وجود دارد. امسال ده کارگر طولانی مدت جان خود را از دست داده اند.
یوجین رئیسا ، مدیر اجرایی بندر لس آنجلس ، به این موضوع گفت لس آنجلس تایمزکه نزدیک به 1800 کارگر در اسکله در حال حاضر کار نمی کنند یا به دلیل جدا شدن از خود به دلیل ردیابی تماس محدود یا نتایج آزمون در انتظار. بسیاری از ترس ابتلا به ویروس در خانه می مانند. پرچاکا گفت: “ما محموله بیشتری نسبت به نیروی ماهر داریم.”
تعداد زیاد موارد در بنادر نتیجه مستقیم بی توجهی به سلامت کارگران بندر است. نمایندگان اتحادیه بین المللی سواحل و انبارهای طولانی (ILWU) با بدگویی استدلال کرده اند که مقامات بندری هنگام نگه داشتن کارگران در محل ، شیوع گسترده کارگران بهداشت در شهرستان را گزارش نمی کنند.
فقط یکی از 12 ترمینال در لس آنجلس شیوع ویروس را فقط 15 کارگر اعلام کرده است ، با وجود صدها نفر که عفونت را گزارش می دهند. در حقیقت ، ILWU و انجمن دریایی اقیانوس آرام توافق کرده اند که کارگران را در محل کار خود نگه دارند.
پاسخ شهرداران حزب دموکرات لس آنجلس ، اریک گارستی و لانگ بیچ ، رابرت گارسیا ، نوشتن نامه به فرماندار دیگر گاوین نیوزوم ، خواستار توزیع سریعتر واکسیناسیون برای کارگران اسکله بود. تماس واکسیناسیون با ILWU و سایر کارمندان منتخب وابسته ، ایجاد احساس امنیت کاذب برای نگه داشتن کارگران در شرایط خطرناک است.
با توجه به اینکه واکسن به دو دوز و چند هفته قبل از مصونیت احتیاج دارد و آزاد شدن واکسن یک فاجعه است ، جابجایی برای کارگرانی که “قابل توجه” تلقی می شوند و مجبور به کار در محل کار خود هستند محافظت نمی کند.
رئیس اجرایی بندر لس آنجلس ، پرچاكا اخیراً گفت: “قلب من در بندر می تپد. من از بسیاری از آنها شنیده ام که شیوع بسیاری داشته است. ترس زیادی وجود دارد. “با این حال ، چنین اظهارنظرهایی نمی تواند پوچ تر باشد ، زیرا رهبری ، با حمایت اتحادیه ، همچنان کارگران را مجبور به جابجایی بارها می کند که تعداد کشته شدگان در منطقه افزایش می یابد.
با این حال ، ترس از مقامات محلی ، شهرداران و دیوان سالاران اتحادیه در مورد زندگی کارگران نیست ، بلکه در مورد عواقب اقتصادی برای شرکت ها و نخبگان مالی به دلیل کمبود نیروی کار است. بندر لس آنجلس شلوغ ترین بندر نیمکره غربی است و طبق اطلاعات سال 2019 حدود 276 میلیارد دلار بار حمل می کند.
بندر لانگ بیچ 56.7 میلیارد دلار بار حمل می کند و با بیش از 316000 کارمند در جنوب کالیفرنیا یکی از بزرگترین کارفرمایان در منطقه است. بیشتر تجهیزات حفاظت شخصی که وارد ایالات متحده می شود از آسیا است و از طریق اسکله های کالیفرنیای جنوبی وارد می شود. بسیاری از اقتصادهای کشور و سایر کشورها به کالاهای وارداتی که از طریق منطقه وارد می شوند بستگی دارد.
در حال حاضر ، کارگران کشتی سازی در BAE Systems، Inc. و NASSCO (شرکت ملی فولاد و کشتی سازی) در سن دیگو نیز شیوع مشابه و افزایش عفونت را تجربه می کنند. فقط در سه هفته گذشته ، 60 مورد مثبت فقط در کارخانه کشتی سازی NASSCO در سن دیگو گزارش شده است.
ناسکو و اتحادیه ها برای سرپوش گذاشتن بر شدت شیوع بیماری می جنگند. کارگران همچنین در پست های شبکه های اجتماعی گزارش دادند که تعداد عفونت ها بسیار کاهش یافته و NASSCO هیچ کاری برای محدود کردن ، جلوگیری یا پاسخ به موارد در حال رشد انجام نداده است.
تا حد زیادی ، کارگران در مورد موارد مثبت در محل کار خود در تاریکی بودند و اسامی متوفیان در مطبوعات ذکر نشده بود. از جمله آنها ایگناسیو اوریبه است که سال گذشته پس از عقد قرارداد با کارخانه کشتی سازی NASSCO متعلق به جنرال دینامیکس در سن دیگو در COVID درگذشت. بسیاری از همکاران وی هیچگاه از مرگ وی اطلاعیه رسمی دریافت نکرده اند و یا در مورد آلودگی وی هشدار داده شده اند. تا ژوئن سال گذشته ، بیش از 100 گزارش رسمی از عفونت COVID در کارخانه کشتی سازی NASSCO در سن دیگو منتشر شده است.
فیلمهای سایت NASSCO San Diego با حمامهای کثیف ، غرقهای کثیف و بدون آب روان برای شستن دستها و توالتهای محافظت نشده با وسایلی که ماههاست تمیز نشده اند ، ظاهر شده است. حتی ابتدایی ترین اقدامات بهداشتی نیز رعایت نمی شود.
سال گذشته ، سازندگان کشتی از ویرجینیا تا ماین برای مقابله با شرایط خطرناک کار در هنگام شیوع همه گیر اعتصاب کردند. در پاسخ به مرگ یک مهندس و موارد مثبت متعدد ، حملات گربه وحشی در سایت Bath Iron Works در ماین در آوریل سال 2020 فوران کرد. مقامات Bath Iron Works از General Dynamics و BAE خواستند علاوه بر طرح ایمنی ویروس کرونا ، تجهیزات محافظت شخصی (ماسک ، دستکش و ضدعفونی کننده دست) را نیز در اختیار کارگران قرار دهند.
در حال حاضر 50 مورد فعال COVID در سایت Iron Iron Works وجود دارد و از زمان شیوع همه گیر 168 مورد عفونت وجود داشته است. موارد COVID در کارخانه کشتی سازی Ingalls در می سی سی پی نیز در حال افزایش است.
کارگران کشتی سازی مجبور به کار در محل کار خود نیستند زیرا آنها کارگران اصلی هستند ، بلکه به این دلیل که نیروی دریایی ایالات متحده نمی خواهد تعمیر کشتی های جنگی جدید را به تعویق بیندازد ، زیرا دولت بایدن جنگ های جدید امپریالیستی و شمشیر زدن را آماده می کند.
به منظور جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس ، حفظ و متوقف کردن بار سیستم های بیمارستانی ، که در ماه گذشته با ظرفیت صفر درصد در کشور آویزان شده است ، تنها راه حل این است که فوراً تمام تولیدات بسیار ناچیز را متوقف کرده و اطمینان حاصل کنید درآمد کامل کارگران برای ماندن در خانه و ایمنی تا زمان کنترل ویروس.
WSWS همه بنادر ، کارخانه های کشتی سازی و سایر کارگران بندر را تشویق می کند تا کمیته های ایمنی منظم ، مستقل از اتحادیه های صنفی و به طور دموکراتیک توسط خود کارگران ، برای نظارت بر شرایط ایمنی و سازماندهی اقدامات جمعی علیه قربانیان زندگی بشری برای منافع شرکتها ، شروع به راه اندازی کنند.
این کمیته ها باید برای تعطیلی مدارس و محافظت از زندگی آنها و زندگی دانش آموزان و خانواده هایشان با پرستاران و کارکنان بهداشتی ، معلمان و سایر معلمان ارتباط برقرار کنند. برای کمک در راه اندازی کمیته ایمنی در محل کار خود ، امروز با ما تماس بگیرید.
[ad_2]